Overzicht

F23 Design specialiseert zich in het bouwen, ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van websites en het daarbij behorende webdesign.

Mocht uw interesse zijn gewekt na het bekijken van onze website dan nodigen wij u gaarne uit voor een vrijblijvend gesprek om te kijken of wij iets voor u en/of uw bedrijf kunnen betekenen.

Relatiebeheer

f23d-plaatje-3.jpg f23d-plaatje-4.jpg f23d-plaatje-2.jpg f23d-plaatje-1.jpg

Het F23-CRM is een professioneel relatiebeheer systeem in een web omgeving. Voor de moderne ondernemer is een relatiebeheer systeem ( CRM software ) noodzakelijk. Opslag van uw klantgegevens is niet alleen handig, maar ook onmisbaar bij bijvoorbeeld het maken van mailingen en het printen van etiketten.

Het F23-CRM maakt uw adressenbestand niet alleen waardevol, het beheer van contacten, prospects, suspects en andere gerelateerde zaken werkt heel eenvoudig. Zo blijft iedereen op de hoogte van taken, telefoontjes, e-mails en vergaderingen. Daarmee is het F23-CRM een uitstekende keuze voor het managen van bedrijfsgerichte interactie voor verkoop, marketing, diensten en service.

Het F23-CRM pakket biedt binnen de basisversie al vele uitgebreide functies, zoals de bedrijvenmodule (toont overzichtelijke bedrijfsinformatie en gegevens), contactpersonen (meerdere per bedrijf), centrale agenda (van u en/of uw collega's), en een takenlijst (gekoppeld de medewerker en eventueel aan contactpersoon). Naast de uitgebreide basis is de CRM software modulair uit te breiden met diverse functionaliteiten zoals een urenregistratie , mailmerge , filters , projectadministratie , medewerkers administratie. In de basis zijn de volgende onderdelen opgenomen:

Onderdeel 'Klanten'
- Bedrijfsgegevens
- Contactpersoon gegevens
- Afspraken (totaal of per contactpersoon)
- Taken (totaal of per contactpersoon)
- Aanmaken van MS Word documenten en archivering

Onderdeel 'Leveranciers'
- Bedrijfsgegevens
- Contactpersoon gegevens
- Afspraken (totaal of per contactpersoon)
- Taken (totaal of per contactpersoon)
- Aanmaken van MS Word documenten en archivering

Onderdeel 'Agenda'
- Afspraken inplannen, eventueel gekoppeld aan meerdere medewerkers / contactpersoon
- Repeterende afspraken aanmaken

Onderdeel 'Medewerkers
- Medewerker gegevens
- Rechtenbeheer per medewerker

Uw medewerkers beschikken over een persoonlijke 'Home' pagina waarop de taken en afspraken van de betreffende medewerker staan vermeld. Tevens staan hier de algemene nieuwsitems en mededelingen, alsook de laatst bezochte bedrijven en contactpersonen van de betreffende medewerker. Na het aanmelden met de naam- en wachtwoord combinatie, wordt deze persoonlijke pagina direct getoond.